انواع سیم ویولن
انواع سیم ویولن
نوامبر 18, 2018
عجیب ترین ساز
عجیب ترین سازهای دنیای موسیقی
نوامبر 20, 2018
رگلاژ ویولن

رگلاژ ویولن

4.2/5 - (5 امتیاز)

رگلاژ ویولن یا تنظیم ساز آرشه ای ویولن، به مجموعه کارهایی گفته میشود که بر روی ساز ویولن انجام می شود.تا تغییرات زیادی از نظر کیفیت صدای ویولن در ساز ایجاد گردد. رگلاژ یا تنظیم ساز آرشه ای ویولن، به مجموعه کارهایی گفته میشود که بر روی ساز ویولن انجام می شود ، تا تغییرات زیادی از نظر کیفیت صدای ویولن در ساز ایجاد گردد.

رگلاژ در لغت نامه فرهنگ معین سه معنی دارد 1 – تنظیم قطعات یک ماشین یا دستگاه . 2 – خط کش کاغذی . 3 – اندازه گرفتن مساحت بین دوربین و موضوع عکس به وسیلة «تله متر».

بسته به جنس و کیفیت مصالح کاربردی در ساخت ویولن و نوع تنظیم، دارای صداهای متفاوتی میباشند. از طرفی سلیقه های درخواستی نوازندگان از صدای ویلن باعث اِعمال تغییرمفهوم رگلاژ در ساز ویلن می شود.

سوالی که پیش می آید این است که آیا خودمان می توانیم رگلاژ ویولن را انجام دهیم؟ جواب ما به آنها منفی است زیرا این کار بسیار حساس و بسیار حرفه ای می باشد و فقط با یک استاد این کار را انجام دهد.

شما می توانید برای رگلاژ کردن ساز و اطلاع از قیمت رگلاژ کردن ساز خود با ما تماس بگیرید و در خواست خود را ارائه دهید و یا هر نوع سوالی را در زمینه آموزش ساخت ساز ها و یا آموزش موسیقی و یا هرنوع خدماتی که در زمینه ساز و آلات موسیقی است را با ما در میان بگذارید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. هدف آموزشگاه ماهون تربیت هنر موسیقی به تمام ایرانیان است خوشحال می شویم که در این راه شما عزیزان را یاری نماییم.

نحوه گرفتن مضراب سه تار
پیشنهاد مطالعه»

 

 

‫4.5/5 (بررسی 2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *